пʼятниця, 21 червня 2024 р.

 

              "Рей Бредбері - трагічний оприміст"
                                   (STREAM - проект)


Опис  короткотривалого педагогічного проекту

Назва проекту:  “Рей Бредбері — трагічний оптиміст”

Обґрунтування вибору проблеми

     Учні 6 класу щойно розпочали знайомство із фантастичною літературою. Оскільки одним із авторів, що пропонується при вивченні цієї теми, є Рей Бредбері, то слід відмітити філософський характер запропонованих творів та скерувати увагу учнів на моральні проблеми, порушені автором.

     Мета проекту:  провести порівняльний аналіз двох новел Рея Бредбері з метою вирішення філософської проблеми творів—що чекає людство в майбутньому, якою стане людська спільнота—бездуховно деградуючою чи гуманістично відродженою?

     Завдання проекту

· розвивати навички обговорення та аналізу тексту, формувати вміння визначати характерні риси фантастичної літератури загалом, а новели зокрема;

· робити висновки, відображаючи їх у вигляді схеми презентації;

· Продовжити формування вмінь усно та письмово висловлювати оцінки щодо прочитаного;

· Закріпити поняття “тема”, “основна думка”, “сюжет”, “образ”, “художня деталь, “літературний герой”;

· Удосконалити навички роботи в групах, вміння обґрунтовувати висловлену думку;

· Результати проекту відобразити у вигляді мультимедійної презентації та публікації

Характеристика проекту

За кінцевим результатом: практико-орієнтований.

 За змістом: монопредметний

За кількістю учасників:  груповий.

За тривалістю: короткотривалий.

За ступенем самостійності: репродуктивно-дослідницький.

За характером контактів: внутрішній.

 

База реалізації проекту: Славутська гімназія “Успіх”

 Учасники проекту:

1. Учні 6 класу

2. Вчитель світової літератури

3. Спеціаліст з компютерних технологій

 

Термін реалізації проекту

Початок : травень 2024 року.

Закінчення: травень 2024року.

 

Прогнозований результат

Розробка мультимедійної презентації та створення публікації

 

Ресурси

Людські: наявність учнів 6 класу,  кваліфікованого вчителя світової літератури та спеціаліста з комп'ютерних технологій.

Матеріально-технологічні: наявність досвіду та відповідних авторських робіт вчителя; комп'ютера, ксерокса.

Інформаційні: доступ до Інтернету,  література з теми

 

Потреби:  папір;  допомога у копіюванні матеріалівю, компютер.

 Етапи реалізації завдань проекту

 



Фрагменти публікації “Рей Бредбері—трагічний оптиміст”

 



Фрагменти мультимедійної презентації

“Рей Бредбері трагічний оптиміст”

 




Список використаних джерел:

Література:

1. Зазуліна Л.В. Педагогічні проекти: Наукова-методичний посібник.- Камянець-Подільський: Абетка-НОВА, 2006.-40 с.

2. Зарубіжна література за новою програмою: 5 кл.: Метод матеріали/ Упоряд. І. Кузьменчук.—К.: Вид. дім “Шкіл. Світ”: Вид Л. Галіцина, 2006—112 с.

3. Освітні технології: Навч.– метод. посіб./О.М. Пєхота, Ф.З. Кіктенко, О.М. Любарська та ін.; за заг. ред. О.М. Пєхоти.—К.: А.С.К.,   2001.—256 с.

Інтернет джерела:

1. http://wikipedia.org/wiki/Бредбері,_Рей

2. http://raybradbury.com/

3. http://www.bradbury.com/

4. http://www.foxdesign./aphorism/biography/bradbury.html

5. http://www.mirf.com/Articles/art855.htm

6. http://raybradbury.com/library/stories/

 

 

 


 

 



Немає коментарів:

Дописати коментар

Додайте свій коментар...